System komunikacji z pacjentami

w placówkach medycznych

Ile tracisz gdy pacjent nie przychodzi
na umowioną wizytę?

Rentowność każdego gabinetu uzależniona jest od efektywności wykorzystania czasu jaki zostanie poświęcony na ralizację usług medycznych. Co jednak dzieje się, gdy pacjent nie pojawia się na umówionej wizycie? Czas pracy lekarza, który zarezerwował 30 lub 60 minut dla pacjenta staje się czasem bezproduktywnym - nie przynosi zysku. Mede.pl usprawnia komunikację z pacjentem i przynosi dodatkowe oszczędności.

Funkcjonalności

Całodobowa rejestracja / harmonogram pracy lekarzy

W zależności od wybranej wersji systemu pacjent może dokonać całodobowej rejestracji wizyty w gabinecie lub mieć dostęp do podglądu informacji o terminach aktualnie dostępnych. Dzięki temu część rejestracji dokonywana jest zdalnie; znacząco skrócony jest czas obsługi rejestracji telefonicznych.

Programy marketingowe

Akcje informacyjne prowadzone w oparciu o komunikację SMS, kierowane są do bardzo dokładnie wyodrębnionej bazy pacjentów przychodni, dzięki czemu dany komunikat kierowany jest do właściwej grupy odbiorców. Historia prowadzonych akcji pozwala na porównanie efektywności każdej z nich.

Statystyki i raporty

Wielostopniowa konfiguracja statystyk pozwala dokładnie prześledzić efektywność pracy poszczególnych lekarzy (zrealizowanych wizyt), jak również ocenić efektywność działania przychodni w układzie wybranych jednostek czasowych oraz podejmowanych działań o charakterze marketingowym.

Powiadomienia SMS

Komunikacja z pacjentem jest wspierana poprzez kanał mobilny - najbardziej skuteczny i efektywny z aktualnie dostępnych narzędzi. Korzystając z powiadomień SMS można być pewnym, że dany komunikat dotrze do właściwego adresata.

Powiadomienia e-mail

Każde potwierdzenie wizyty, anulowanie, zmiana przesyłana jest na adres e-mail pacjenta podany podczas rejestracji. Pacjent na bieżąco jest informowany o statusie złożonej przez niego rejestracji.

Natychmiastowa aktualizacja danych

Dane aktualizowane są w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że dokonanie rejestracji automatycznie blokuje możliwość rejestracji innemu użytkownikowi chcącemu zarejestrować się na ten sam termin.

Bezpieczeństwo i ochrona danych

Protokół SSL - taki sam, jaki stosują banki internetowe - zabezpiecza dane wymagane do rejestracji. Zbiory danych osobowych są zabezpieczone zgodnie z wymaganiami Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych - w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r.

Zadzwoń: (81) 534 26 66

Zapytaj o szczegóły

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest PROMOSHIP IP sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Lublinie (20-410) ul. 1 maja 13, NIP: 5641805820, REGON: 060078604, z którym możliwy jest kontakt pod tym adresem e-mail: biuro@promoship.pl.

Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.

Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez PROMOSHIP IP sp. z o.o. sp. k. do czasu udzielenia odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania albo żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie przewidzianym w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany przepisami prawa.

Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.